Press "Enter" to skip to content

Un regidor de Ciutadans defensa l’escola concertada perquè li “excita” l’uniforme

Segueix-nos a Facebook!
Comparteix
558Shares

“Si yo tocaba el culo a mi mujer, lo hacía porque ella me dejaba y a ella le gustaba”

“Cuando tenía 15 años y mi mujer 13 ó 14, ella iba con el uniforme de faldita gris de las Anas y nunca me ha excitado más que en aquella época, fíjese si me gustan los uniformes de las monjas”. Amb aquestes paraules fora de to el regidor de Ciutadans a Alcanyís, Joaquín Galindo, va argumentar en defensa de la llibertat educativa i l’escola concertada durant el ple d’aquest dilluns. Una defensa que no va ser molt més enllà i que es va reduir a diversos comentaris personals desencertats. Abans de donar les seves explicacions ja va advertir que anava a fer el “pallasso”, tot i que les seves afirmacions no van fer cap gràcia a les regidores presents.

“Ha perdido usted los papeles, ha hecho un comentario despreciable y machista para quienes acudimos a un colegio como La Inmaculada de Alcañiz. Si ha perdido los nervios anteriormente, no debe dejarse llevar así. Me he sentido muy ofendida”, li va retreure l’edil del PAR, Berta Zapater. Galindo, lluny de disculpar-se, va prendre la paraula per atacar i donar unes desagradables explicacions que van empitjorar encara més la situació: “Me han ofendido gravemente, porque si yo tocaba el culo a mi mujer, lo hacía porque ella me dejaba y a ella le gustaba que le tocara el culo. Del PAR tengo muchas cosas que hablar y tendremos tiempo…”.

I l’alcalde, Juan Carlos Gracia Suso, també lluny de reprovar les seves paraules o cridar a l’ordre, el va instar a seguir defensant que “creo que ha quedado claro que hablaba usted dentro de un ámbito cómico y simpático, y lo he entendido perfectamente, pero si quiere continuar, continúe”.

I Galindo, en resposta, la va atacar amb duresa perdent els papers. “Se ha lanzado un misil nuclear hacia mi honor y mi imagen pública. Me debo a unos criterios deontológicos muy tasados por mi calidad de abogado. Si se ha tomado mi comentario como algo machista, lo retiro. Y no soy un payaso, y por eso, voy ahora a hacer un ataque político: ¿hasta qué punto es legal que una consejera comarcal (en referència a Ana Belén Andreu) que tiene dedicación exclusiva pueda venir como concejal a todas las comisiones y plenos y percibir un salario? Legal seguramente sí, pero no sé si es ético”.

Galindo, que es va definir com desconcertat durant la sessió i fins i tot es va quedar en blanc, es va abstenir en la votació, i també va tenir paraules per al seu partit: “No voy a votar a favor, me voy a abstener y, seguramente, si alguien de las altas esferas de Ciudadanos se entera me puede pegar una patada en el culo, o en otro sitio, y bien gorda, pero tengo un espíritu libre”

Comentaris
Comparteix
558Shares

Ofertas Depilación Láser El Financial Times tria Catalunya com la millor regió del sud d’Europa per invertir
558Shares