Cataladigital.cat AMP Press "Enter" to skip to content

[VÍDEO] La incomprensible “classe” de política internacional de Mariano Rajoy en una convenció del PP

Comparteix
0Shares

A la convenció nacional del PP, celebrada el passat cap de setmana a Sevilla, Rajoy va tenir una trobada amb membres del Partit Popular Europeu. Durant un moment, Rajoy es va deixar anar i va començar a donar un discurs en to distès en actitud ‘masterclass de geopolítica europea’. El nivell del president espanyuol que va donar “lliçons magistrals” del nivell de: “Ara presideix Bulgària la Unió Europea”; “Jo conec al president del teu país” o “Estem tots contents”.

Aquest és el seu discurs complet:

“Oye, yo voy a Portugal y es como si estuviera en mi casa. Porque nadie me tiene tres horas en la frontera jorobándome. Igual que a ti nadie te tiene, igual que a ti tampoco te tenemos tres horas allí jorobándote. Y en Holanda tampoco y en Bulgaria tampoco. Ahora iremos a Bulgaria pronto. Tenemos una reunión importante sobre el tema de los Balcanes. Yo conozco al presidente de tu país, de Bulgaria y es un tipo con nivel. Ahora preside Bulgaria la Unión Europea, es un tipo flexible, inteligente… Tu país está en una situación compleja. Tiene un vecindario… Hombre, nosotros somos vecinos de Portugal y ahí somos felices pero bueno, vosotros tenéis… En Holanda bien. Rutte se porta bien… De vez en cuando hay que decirle: “Oye, joer, un poquito de flexibilidad… Pero oye, bien. Nivel y estamos todos contentos y nos manejamos ahí”.

Comentaris
Comparteix
0Shares
Segueix-nos!

Noticies relacionades

One Comment

  1. Fiodor Fiodor

    He mirat fixament el video i em sembla que aquest home, el M.Rajoy, anava borratxo. No es poden dir tantes bestieses sense algun tòxic al cos.

Deixa un comentari

0Shares